loading...
نرخ قالیشویی در قم
nerkhqalishoeidarqom بازدید : 46 پنجشنبه 26 فروردین 1400 نظرات (0)

برای این منظور ، علاقه مند به هزینه شستشوی فرش از مراکز فعال در منطقه خود ، یکی از آنها را برای تحویل سفارش خود انتخاب می کنند. توجه به این نکته مهم است که این انتخاب نباید صرفاً براساس قیمت گذاری قیمت لباسشویی و سایر خدمات ارائه شده توسط این مراکز باشد. بلکه کیفیت خدمات ارائه شده ملاک انتخاب صحیح است.

لیست قیمت قالیشویی در تهران


لیست قیمت شستشوی فرش برای آن دسته از شهروندانی که به دنبال مراکز مجاز قالیشویی در تهران هستند در زیر ارائه شده است. طبق روال هر سال و به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش قیمت مواد شوینده ، قیمت دستگاه و دلایل بسیار دیگر ، هزینه شستشوی فرش ها اندکی افزایش یافته است. همچنین افزایش تقاضا در روزهای آخر سال در افزایش قیمت قالیشویی در تهران تأثیر دارد. اتحادیه قالیشویی های تهران با توجه به مطالب فوق قیمت قالیشویی در سال 1400را اعلام کرد.

هر کارخانه فرش با توجه به هزینه حمل و نقل فرش ، مبلغ نهایی سفارش را به مشتری اطلاع می دهد و متعهد می شود که مشتری قیمتی بالاتر از مبلغ تعیین شده را پرداخت نکند. نرخ واضح شستشوی فرش همچنین مانع از این می شود که برخی از دلالان هزینه اضافی برای از بین بردن لکه ها یا خدمات مورد نیاز مشتری نداشته باشند. قیمت قالیشویی بانو مطابق با تعرفه اتحادیه قالیشویی 1400 است و براساس انواع سفارشات مشتری تعیین می شود.

قیمت شستشوی فرش با توجه به مواد فرش


یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه شستشوی فرش ، مواد فرش است. این قیمت هر ساله توسط اتحادیه قالیشویی تعیین می شود و در تمام مناطق تهران یکسان است. در بانو شستشوی فرشهای دستباف ، ابریشم و ماشینی با توجه به سرعت شستشوی فرش در تهران محاسبه می شود. فرش های دستباف معمولاً به فرشهای معمولی ، فرش ، گل ابریشم و ابریشم تقسیم می شوند و هزینه شستشوی هر کدام متفاوت است. قیمت فرشهای ابریشم به دلیل حساسیت بسیار بالا است؛ معمولاً از انواع دیگر فرشهای دستباف بیشتر است.

هزینه شستشوی فرشها بسته به مواد فرش متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، تمام فرش های معمولی ، اکریلیک و فن دار قیمت یکسانی دارند؛ بنابراین ، اگر یک مرکز لباسشویی فرش قیمت متفاوتی را برای این فرش ها تعیین کند ؛ مشتری می تواند تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. همچنین رنگ فرش نباید در سرعت شستشوی فرش ها تأثیر بگذارد. قیمت فرش و فرش دستبافت معمولی معمولاً نزدیک به هم است و گاهی قیمت فرش 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت فرش دستباف معمولی است.

عوامل موثر در هزینه شستشوی فرش ها

برخی از عوامل در هزینه شستشوی فرش تأثیرگذار هستند. این شامل ترافیک در منطقه است. برخی مناطق در طرح ترافیک شهرداری گنجانده شده است که این امر حمل و نقل را برای کارخانه فرش دشوار می کند. همچنین انجام این خدمات در برخی از محله های حومه شهر دشوارتر است ، بنابراین بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. همانطور که گفته شد برخی از فرش ها مانند فرش های ابریشمی خالص یا فرش های عتیقه نیز در قیمت تأثیر دارند.

یکی از رویدادهای مهمی که در سال گذشته تأثیر زیادی در قیمت شستشوی فرش داشت ، اپیدمی ویروس کرونا در سراسر جهان و ایران بود. علاوه بر مشکلات در حمل و نقل ، خرید مواد اولیه و سلامت نیروی کار ، این بیماری همه مراکز را که فقط خدمات حضوری ارائه می دهند ، آسیب رسانده است. خدمات آنلاین یکی از ویژگی هایی است که برخی از قالیشویی های معتبر به مشتریان خود ارائه می دهند. قیمت شستشوی فرش آنلاین با تعرفه تعیین شده توسط اتحادیه تفاوتی ندارد.

سرعت شستشوی فرش با توجه به اندازه و ابعاد فرش


یکی از عوامل تأثیرگذار در هزینه شستشوی فرش ، مساحت فرش است. به عنوان مثال ، مناطق کوچکتر از 9 متر معمولاً دارای حداقل خدمات هستند. همچنین میزان شستشوی فرش بر اساس اندازه و ابعاد فرش در متر مربع محاسبه می شود. با افزایش سطح فرش ، درجه شستشو نیز افزایش می یابد. تعرفه لباسشویی نیز توسط اتحادیه بر اساس متر مربع پیش تعیین می شود و یک قالیشویی معتبر با ضرب اندازه تعرفه در اندازه فرش ، به راحتی وقوع لباسشویی را تعیین می کند.

برخی از مراکز هزینه شستشوی فرش ها را با توجه به تعداد فرش محاسبه می کنند ، این اشتباه است. این شماره نباید در هزینه نهایی کار تأثیر بگذارد و محاسبات باید با توجه به متر مربع انجام شود. به عنوان مثال ، برای شستشوی فرش 12 متری ، قیمت مصوب 1400 در 12 در هر متر مربع ضرب می شود. در مجتمع شستشوی فرش بانو به عنوان بهترین خشکشویی فرش در تهران ، تمام محاسبات کارشناسی شده برای تعیین اندازه و اندازه فرش با حضور کارشناسان و مشتری به صورت رایگان انجام می شود.



اتحادیه قالیشویی تهران با ارائه لیست قیمت خدمات قالیشویی شفافیت این عملیات را افزایش داده است. اتحادیه قالیشویی با توجه به اندازه فرش و ابعاد و ابعاد آن و همچنین با توجه به نوع فرش میزان شستشوی مصوب را تعیین کرده است. این مبلغ برای فرش شستشوی حداقل 7500 تومانی و برای شستشوی فرش دستباف 11000 تومانی در نظر گرفته می شود. در زیر جدول تعرفه های اتحادیه برای شستشوی فرش آورده شده است.

قیمت شستن فرش های دستباف


اهمیت فرش دستباف بر هیچکس پوشیده نیست. به همین دلیل ، هزینه شستشوی فرش در سال 1400 برای برخی از مراکز قالیشویی که تضمین های سلامتی به مشتریان ارائه می دهند ، بالاتر است که به آنها بیمه نامه نیز گفته می شود. در بیمه نامه معمولاً فرش دستباف نفیس به دلیل قیمت بالاتر و ارزش بالاتر به آن اشاره می شود. با ارائه بیمه نامه ، در صورت خسارت احتمالی فرش در حین شستشو ، قالیشویی موظف به پرداخت خسارت خواهد بود.

تراکم بافت فرش بر کیفیت آن تأثیر می گذارد و بنابراین شستن فرش هایی با تراکم بالاتر دشوارتر است. قالیشویی بانو فرش ها را به طور جداگانه شسته و آنها را براساس مواد و نوع الیاف طبقه بندی می کند. بنابراین شستن فرش دستباف به زمان و مراقبت بیشتری احتیاج دارد که در قیمت آن نیز تأثیرگذار است. طبق تعرفه ارائه شده ، قیمت شستشوی فرش دستباف از 11000 تن شروع می شود. قیمت شستشوی فرش های بانو نیز مطابق با تعرفه تعیین شده خواهد بود.

قیمت شستشوی فرش


اگر به لیست خشکشویی های مجاز فرش در تهران نگاهی بیندازید ، می بینید که لباسشویی یکی از خدمات ویژه ارائه شده توسط برخی از این مراکز است. در این سرویس تعداد دفعات شستشوی فرش بیش از شستشوی معمول است و از مواد قالیشویی ویژه نیز استفاده خواهد شد. برخی از مشتریانی که نسبت به فرشهای خود بخصوص فرشهای دستباف و ابریشمی و همچنین فرشهای عتیقه حساسیت خاصی دارند ، این خدمات را ترجیح می دهند.

هزینه شستشوی فرش بسته به مواد آن متفاوت است و با توجه به زمان و دقت بیشتری که دارد هزینه آن از شستشوی معمولی بیشتر خواهد بود. برای افرادی که فرش آسیب دیده نیز دارند ، این روش شستشو توصیه می شود. زیرا در این روش بیشتر به وضعیت پایه و پود فرش توجه می شود. به عنوان مثال ، شستشوی فرش دستباف از 20 هزار تن شروع می شود ، در حالی که شستشوی فرش ماشینی از 12 هزار تن شروع می شود.

قیمت خدمات قالیشویی در تهران


طبق تعرفه اعلام شده توسط اتحادیه برای شستشوی فرش ، قیمت خدمات ارائه شده توسط این مراکز در تهران باید دارای نرخ ثابت باشد. اما در بسیاری از موارد ، مشتریان ممکن است در پرداخت همان هزینه ها تجربه متفاوتی داشته باشند. همانطور که می دانید ، برخی از عوامل باعث تفاوت در این هزینه ها می شوند. به عنوان مثال ، با تغییر فصول ، به ویژه در روزهای آخر سال ، میزان شستشوی فرش و خدمات ارائه شده توسط این مراکز تغییر می کند. در تهران مرکزی قالیشویی ارزان و خوبی وجود دارد که قیمت شستشوی فرش را طبق تعرفه اعلام شده اعلام می کند و تفاوت قیمت را بر اساس ارزش منطقه قرار نمی دهد.

در حقیقت ، نباید هیچ تفاوتی بین قیمت قیمت قالیشویی ارزان قیمت در مناطق مختلف پایتخت وجود داشته باشد. این بدان معنی است که تفاوت در سرعت شستشوی فرش فقط باید بر اساس فاکتورهای مهمی از جمله تفاوت قیمت فرش ساخته شده در ماشین لباسشویی و فرش دستبافت ، تفاوت در اندازه فرش و فرش و ... باشد. . حتی هنگام شستشوی فرشها با قیمت مناسب ، سرعت شستشوی فرشهای ماشینی بسته به پارامترهای مختلفی از جمله نوع الیاف استفاده شده و مواد شوینده متفاوت خواهد بود.

آیا قیمت قالیشویی در کیفیت تأثیر دارد؟
قیمت های مناسب و شفاف برای ارائه خدمات شستشوی فرش را می توان از ویژگی های مراکز کیفیت و شهرت دانست. همانطور که می دانید در تهران می توانید انواع قالیشویی ها را انجام دهید. قیمت های مشابه و هزینه های لباسشویی را پیدا کنید.

اما روش محاسبه تعرفه قالیشویی باید بین آنها یکسان باشد. زیرا طبق قوانین اتحادیه فرش تهران ، هزینه های دریافتی از کلیه مجموعه های فرعی باید براساس نرخ های تعیین شده باشد. ناگفته نماند که تاکنون بسیاری از مشتریان از نحوه محاسبه این نرخ اطلاع کافی ندارند. در این راستا مبنای قیمت دستگاه قالیشویی بانو نرخ اتحادیه تهران برای قالیشویی است. اما شایان ذکر است که برخی از عوامل می توانند در هزینه شستشوی فرش تأثیرگذار باشند. برخی از این عوامل عبارتند از:

تفاوت قیمت شستشوی فرش دستباف و فرش ماشینی
تفاوت قیمت لباسشویی معمولی و شستشوی با کیفیت بالا
قیمت های مختلف در محل برای خشکشویی و تحویل کارخانه
هزینه نقاشی سطح فرش
شستشوی فرشهای نفیس و عتیقه
بسته به اندازه و اندازه تفاوت ها را ارزیابی کنید


پایتخت نشینان از قیمت قالیشویی چه انتظاری دارند؟


خدمات شستشوی فرش در پایتخت یکی از خدماتی است که تعداد بیشماری از کارخانه ها و دفاتر فرش در ایام مختلف سال ارائه می دهند. اما چه کسی می تواند انتظارات مردم تهران را با توجه به نیاز مبرم آنها به این نوع خدمات در زندگی روزمره برآورده کند؟ این یک سوال چالش برانگیز است. زیرا امروز مشتریان توجه بیشتری به اثبات عملی شکایت دارند؛ بنابراین ارائه خدمات خوب بسیار مهم است. مشتریان به دنبال پاک کننده فرش هستند که بتوانند فرشهای گران قیمت و با ارزش خود را در آن جا بگذارند و در ازای آن با پرداخت هزینه و عرف مناسب ، فرش و قالیچه های شسته شده خود را به بهترین شکل دریافت می کنند. قالیشویی از حساسیت خاصی برخوردار است که اگر اصول قالیشویی به درستی رعایت نشود ، بافت فرش به شدت آسیب می بیند. بنابراین سطح کیفیت و سرعت پرداخت دو مهمترین اولویت های مشتریان هستند.

ljablblab

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 568
  • بازدید کلی : 1,207